Opgevangen bij #YoFest11

revolutie – ik wil – heldin – hoe lang ben ik? – Will kein Gott auf Erden sein, Sind wir selber Götter! – mijn moeder, mijn vader, mijn zusje, mijn broertje – ik ben de wil die wil dat – het plein – here we are now – entertain us – onrecht, geweld, corruptie – höre nicht, was es mir sagt, habe keine Ohren; ik ben Achmed, ik ben 14 jaar en ik kom uit Utrecht – moed – heb je wel eens iemand dood zien gaan? – change your world – nooit meer school – these guys are great! – parachutes die niet open gaan waardoor mensen gaten vallen in de grond – nee, hooguit Geertje Wilders – ik wil niet zien hoe het eruitziet, maar ik wil wel dat het gebeurt – if I give these guys money all they do is buy drugs or alcohol – dit kan iets groots zijn…

0 Responses to “Opgevangen bij #YoFest11”



  1. Geef een reactie

Geef een reactie

Geerts Twitter

Deze site


